تولد راديو شهر كه با صرف هزينه اي در حدود 150 ميليون ريال از سوي شهرداري يزد


یزدفردا :راديو شهر يزد با هدف ارتباط هرچه بيشتر شهرداري و شهروندان به صورت آزمايشي مورد بهره برداري قرار گرفت .

به گزارش خبرنگاریزدفردا : راديو شهر با امكان پخش مستقيم صدا در پاركهاي غدير و باغ ملي به صورت آزمايشي فعاليت خود را آغاز كرد .


گفتني است اين امر در حال حاضر از طريق شبكه و با استفاده از سيستم بي سيم امكان پذير شده است.


خاطر نشان مي شود در آينده امكان توسعه و پخش در ساير پاركها و ميادين شهر وهمچنين استفاده از سيستم راديويي جهت پخش آن نيز وجود دارد.


در مراسم افتتاح آزمايشي راديو شهر كه با صرف هزينه اي در حدود 150 ميليون ريال از سوي شهرداري يزد به بهره برداري رسيده ، مهندس ميروكيلي گفت : به دليل اطلاع رساني هرچه بيشتر و تنوير افكار عمومي در خصوص عملكرد شهرداري و با توجه به محدوديت هايي كه در ارتباط با صدا و سيما وجود داشته راديو شهر ايجاد گرديده است .


وي با بيان اهداف راديو شهر در زمينه هاي فرهنگي و استفاده از آن در مواقع بحراني خاطر نشان كرد : ضمن اطلاع رساني در پاركهاي شهر و محلهايي كه به شهرداري تعلق دارد ، با توجه به اينكه موقعيت راديو شهر در جوار مركز كنترل ترافيك است و ارتباط مستقيم تصويري ترافيك ، در 24 تقاطع شهر فراهم مي باشد ، در مواقع بحران و در قالب پدافند غير عامل استفاده بسيار خوبي مي توان از آن نمود .


شهردار يزد با وجود امكانات نظارت تصويري از ترافيك سطح شهر اعلام آمادگي كرد كه شهرداري تمايل دارد در زمينه اطلاع رساني از طريق استوديو راديو شهر با صدا و سيماي مركز يزد همكاري نمايد .


مهندس ميروكيلي همچنين در خصوص مجموعه ساختمان توسعه شهرداري كه 100 درصد برپايه شهرداري الكترونيك احداث گرديده و استوديو راديو شهر نيز در آن مستقر مي باشد اظهار داشت : در اين ساختمان مركز آمار و اطلاعات شهر هم پيش بيني شده ولي چون هنوز تجهيزات آن به طور كامل خريداري و نصب نگرديده علي رغم تكميل، ساختمان هنوز به بهره برداري نرسيده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا